søndag 23. juni 2013

Hvezda fram og tilbake og fram og tilbake

Endomondo Running Workout

Løp med Compeed under den ene foten, for første gang noensinne. Og selv om det føltes feil, var det nok smart, for såret smertet nok til å blø litt. Men bare om jeg sparket fra i løpingen; om jeg ikke gjorde annet enn å sette beina foran meg bare nok til ikke å falle, om jeg ikke brukte føttene til så mye annet enn å sette rett ned og løfte rett opp, var det ikke så ille med såret.

Den første kilometeren var den tyngste. Etter hvert gikk det lettere, og etter 5-6 kilometer begynte det å gå av seg selv. Joda, musklene begynte å klage, spesielt fordi såret fikk meg til å løpe litt skjevt, men okke som, hadde ikke magen begynt å murre og tiden løpt fra meg, hadde jeg kunnet fortsette en god stund til.

Det får bli neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar